2013-10-25

Trail del Lago d'Orta - Kort version

När jag satte mig för att skriva några rader om min resa till det italienska terrängloppet Trail del Lago d'Orta anade jag inte hur mycket jag skulle vilja få ur mig. Det blev inte mindre än 10 stycken A4 sidor, innan jag la till bilder. Jag förstår själv att det är mycket begärt av dom flesta att orka läsa allt det, så här kommer den korta versionen!

Jag åkte den 16/10 med en klubb som heter Team Nordic Trail till Italien för att springa loppet Trail del Lago d'Orta. Loppet hade tre distanser, varav jag sprang den kortaste, 22 kilometer lång och 1200 totala positiva höjdmeter. Jag hade aldrig gjort något liknande tidigare och var lite orolig för om jag skulle klara det. Jag klarade det dock och var väldigt nöjd med min tid! Det var väldigt jobbigt, men jag gjorde det!

I övrigt hade jag en fantastisk resa med en fantastisk grupp människor och en underbar reseledare. Jag ångrar inte en sekund att jag åkte med. Stort tack till hela gänget!

Är du sugen på mer detaljer än så är det bara att hugga in på mitt Magnum Opus. Jag har delat in det i en prolog om hur det kom sig att jag kom med på resan och mina förberedelser, och sen ett inlägg per dag. Håll till godo:

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar